web analytics
Sep
20
Postat torsdag den 20/09/2012, 23:08

Tänkte springa en sväng efter jobbet idag men ändrade mig i sista sekund. Bättre att vila benen så skadan går helt bort. Det är bara nästan borta nu.
Så cyklade till gymmet och körde rygg & biceps istället. Känner mig stark i ryggen och kan öka på vikterna lite då och då men i biceps är det nästan tvärtom det går inte alls framåt! Måste byta övningar kanske! Eller strategi. Ska bläddra lite i mina böcker och se om jag hittar nåt skoj.


Favoritövningen för ryggen, sittande rodd.

Detta blev det idag:
Uppvärmning: Roddmaskin samt crosstrainer ca 15 min
Sittande rodd 4set*6rep 35kg
Latsdrag 4*8 35kg
Rodd i maskin: 3*10 40kg
Bicepscurl med stång: 4*6 16kg
Bicepscurl med hantel: 3*8 7kg&8kg

Funderar på att gå och simma i morrnbitti, om jag har orkar dvs… är så sent nu så det orkar jag nog inte :|

Kommentarer

Birra den 1 oktober, 2012, 16:17

Vänd på övningarna.
Kör biceps innan rygg så ska du se att det svarar bättre i biceps.


Lämna en kommentar

Namn:

Email:

Hemsida:

Kommentar: